【連炒兩架】張繼聰流哂冷汗:最緊要人冇事

    話說日前張繼聰喺facebook拍片,自爆揩花架車,半條「輪拱」甩咗出嚟,佢仲話如果呢件事令到大家有共鳴同笑佢,就俾個「dislike」佢。

    不過世事總係禍不單行,張繼聰今日再喺fb拍片,佢話:「人生有好多嘢都有原因嘅,前幾日我咪揩花咗架車嘅。頭先有位女歌手同我講唔好意思。」之後鏡頭就影住一條胎軨嘅其中一部分花咗。張繼聰就話佢同「女歌手」講:「我話,唔緊要啦!少少啫。佢話唔係呀,係後面。」

    鏡頭再影住成條胎軨有八成都係花咗。之後張繼聰再拍番自己大頭,額頭仲有成大滴汗,佢仲話:「我同我老婆講唔緊要啦,軨係愛嚟揩花㗎嘛,最緊要人冇事咪得囉!我自己都成個『輪拱』炒出嚟啦!幾開心,冇事喇!Bye bye!」

    哦,原來係阿Kay,張繼聰仲留言:「有邊個會估倒個世界有咁多驚喜?如果o依單嘢又再次引起你嘅共鳴,請留個咁嘅言啦!『Kay,你好嘢』冇事嘅話,我想去瞓先。」仲有網民留言俾佢:「地獄黑仔揸車法,換車啦,呢架唔老黎。」之後張繼聰回覆:「留意番,係另一架!」連炒兩架車,唔怪之得張生個樣咁「冷靜」啦!

    (蘋果日報)

    SHARE