【凡事都要小心】度過5年危險期:有老公陪住就好啲

    陳寶珠同廖碧兒今日以「香港乳癌基金會大使」身份,喺山頂出席「乳健同行2017步行籌款」,同場仲有梁漢文太太林文慧(Karen)、歐陽妙芝、李思欣、范振鋒同林盛斌。

    已擔任大使3年嘅寶珠姐,透露每年都會檢查身體,每個月亦會自我檢查,問到檢查報告如何?佢話:「keep住ok!」寶珠姐表示閒時會做運動、跳舞同行步行機:「年紀有番咁上下,肌肉會流失,行步行機可以令肌肉結實啲。」2012年被診斷患上乳癌嘅Karen,以過來人身份為活動出力支持。

    佢透露現時已過5年,度過危險期,不過凡事都要小心,佢話:「我成日都唔記得要檢查,係醫生打嚟提我,身邊嘅人仲緊張過我。」Karen指0依家經常做運動同跳舞,佢話:「老公捉我一齊跑步,但陪我慢跑,佢笑我好似行Landmark咁。」治療過程係咪好辛苦?佢話:「唔算太辛苦,有老公陪住就好啲,佢真係幾好,如果早起身,佢會同我食嘢,又聽我話,佢係緊張大師。」當初發現患乳癌,係咪好初期?Karen表示:「係2期中。」

    (蘋果日報)

    SHARE