【同老公聚少離多】郭羡妮:冇都唔緊要 我已經有個女

    郭羨妮(Sonija)、黃淑儀、曾航生、呂熙同潘杰寧今日喺堅尼地城魯班先師廟,為港台劇集《獅子山下2017》拍攝,Sonija透露首次拍《獅子山下》,雖然只係拍兩日,但每日都要拍18、19個鐘。

    劇情講述Sonija喺廟內求子,佢笑住話:「我一邊拍一邊求,不過呢啲要放鬆啲,刻意真係唔得,o依家我嘅心態係,冇都唔緊要,因為我已經有個女,出年個女升小學,o依家同佢報咗7、8間小學,不過未有消息。」會唔會讀國際學校?

    Sonija表示暫時未諗,佢希望囡囡入讀傳統學校。對於10月1日係Sonija同老公朱少杰嘅結婚6周年,問到點慶祝?Sonija話:「老公返咗香港5日,我哋都係食飯、行街買嘢。」老公有冇送結婚周年禮物?Sonija笑笑口咁話:「有,但係唔啱我用,所以我拎去換款,或者叫佢折現,以前佢送咗部美容機畀我,我冇用,於是我拎去換家庭用品。」雖然同老公聚少離多,但感情如舊,佢話:「我啱啱去北京見到佢,都有啲拍拖感覺。」

    (蘋果日報)

    SHARE