【有些事不能比較】樂基兒:呢個係我第一個婚禮

     

    37歲的樂基兒,經歷過和黎明的失敗婚姻後,今年8月底和拍拖2年、從事有機食物生意的男友Ian Chu在加洲結婚,只有50人左右的小型婚禮,身邊都是好友、至愛,Galie穿上以色列婚紗品牌Inbal Dror出嫁,一臉幸福在草地上和老公拖到實。

    新婚兩個月,她指婚後生活一切如常,「感覺都係差不多,鐘意一個人,結咗婚,都唔會感覺有咩不同。」,她和老公Ian識了十幾年,由朋友變戀人,再變夫妻,兩人熟稔到,婚後都是直呼對方Galie、Ian,和老公閒時會一齊做瑜珈、煮飯。

    至於幾時生?「我係open,暫時無任何plan。」她相信就算將來做大肚婆、媽咪,都會一樣是個時尚hip mom。2008年,她和黎明在美國賭城秘婚,次年才被踢爆。問到兩個婚禮,有何不同?「都好難答,因為第一次其實係無wedding,所以呢個係我第一個婚禮,係第一次著婚紗,你唔能夠真係比較到,It’s just different,無話邊樣好啲。」

    向來率真的樂基兒,坦言當日結婚和今次結婚都一樣:因為愛!「當你愛一個人,你就會,做啦,唔會真係話,呢個係婚禮,我要咁咁,咁咁咁,而係為咗兩個人去記住,所以係兩件唔同的事。」有人婚姻失敗一次就患上恐懼症,有人再接再厲誓要再結,「我沒諗過咁快遇上另一個,但是有時,你無得計劃,我同我老公做了朋友十幾年,從來無試過拍拖,或者有興趣去dating對方,但who knows?」

    (蘋果日報)

    SHARE