【認真對自己坦白一點】蕭正楠冧爆翠如BB:獨一無二嘅天使

    昨日喺藝人黃翠如36歲生日,身為廿四孝男朋友嘅蕭正楠,凌晨時分已經喺微博祝女友生日快樂,除咗上載翠如拎住朱古力班戟,個樣好開心之外,蕭正楠仲隔空冧爆女友,話翠如BB係佢天使之餘,仲話佢係「獨一無二」咁話!

    而之前「踢爆」翠如BB同蕭正楠「婚事」嘅曹永廉,今次就好小心講嘢,喺微博話翠如BB想要咩都可以叫男朋友送,他留言:「翠如,生日快樂!永遠開心!要咩禮物叫男朋友送,唔使客氣!」

    另外,壽星女翠如BB都有喺社交網站發長文留言,話雖然自己演出嘅劇集有好多唔好嘅聲音,不過佢更重視係自己投唔投入,她留言:「在我人生的第三十六個秋天,電視播著(着)自己有份演出的電視劇,一如既往,有批評的聲音,有鼓勵的聲音,好的壞的,我都重視,但我更重視,是自己在過程中有否盡全力和全程投入。想做一個好演員,對我來說是think big,但還是想擁抱著(着)。第三十六個秋天,還大膽的想說,翠如從來不是BB,由少到大的成長經歷,從來沒有「被BB化」的感受過,但感激憐愛我的人。第三十六個秋天,還想到什(甚)麼?想,給自己一個小空間,停停,想想。跟自己說,想用一點小時間尋找自己和尋回世界,這話很老土,但還是想要。第三十六個秋天,跟自己談了很多話,認真對自己坦白一點。」

    (on.cc東網)

    SHARE