【交換媽咪大叫Yeah】Yumiko唔喺身邊 梁浸浸即刻唔同哂!


    鄭希怡(Yumiko)近期就帶咗囡囡梁子柔(梁浸浸)出演內地綜藝節目《不可思議的媽媽》,但係Yumiko同囡囡嘅相處方式就引起網民嘅熱烈討論,唔少網民都批評Yumiko唔識湊女。

    喺節目入面梁浸浸相當依賴Yumiko,而新一集梁浸浸就由其他嘅媽咪照顧,不過梁浸浸嘅反應可以話出乎意料之外,唔少網民睇見梁浸浸嘅反應都笑言梁浸浸變咗啦!

    喺新一集入面,一班媽媽就要互相交換自己嘅仔女,而梁浸浸就交由素人媽咪新欣照顧,要同囡囡分開兩日一夜,Yumiko就似乎唔太捨得。

    不過一向依賴Yumiko嘅梁浸浸就似乎冇呢一個問題,事關佢一聽到媽咪走咗之後,即時大叫咗一聲:「Yeah!」梁浸浸仲跑咗去同新欣High-five,似乎已經將Yumiko拋諸腦後。

    之後梁浸浸仲同新欣齊齊整曲奇,不過人仔細細嘅梁浸浸就有啲手忙腳亂,喺打蛋嘅時候連埋蛋穀掉落去,而且仲當個大碗係鼓咁樣起勢打,相當可愛呀!

    Yumiko亦都有留言:「媽咪唔係度,原來你係咁嘅⋯不可思議媽媽第五集,頭先仲好唔捨得,原來妳已經好獨立。我應該得罪咗剪接師,媽咪走咗後仲要幫我加個Yeah。」

    (on.cc 東網)

     

     

    SHARE