【杜汶澤爆三年冤屈】直接開名:你條契弟講得啱!

    敢言的杜汶澤自從14年雨傘運動後就被標籤是「黃絲」,遭內地封殺、圈中人冷待,事業亦大受影響,可是未有打沉阿澤意志,繼續追電影夢。近日他四出宣傳下月2日上映、自導自演的電影《空手道》,日前接受商台監製梁泰來(Terry)主持的《1圈圈》訪問,遭對方冷嘲熱諷,阿澤積壓3年冤屈氣大爆發,甚至公開鬧爆梁泰來是「契弟」。

    杜汶澤近日忙於宣傳自導自演的電影《空手道》,他日前接受商台錄音訪問,過程中發生了不愉快事件,阿澤前日先在facebook爆seed,昨日更開名鬧爆商台監製梁泰來,阿澤同時大吐過去3年心中谷住的一股冤屈氣。

    阿澤於14年撐雨傘運動後被內地封殺,他默默耕耘做好本份,及至為《空手道》接受商台節目《1圈圈》訪問,卻燃點阿澤的爆點。前日他在fb貼文:「其實你又點會估到,到今時今日,仲會有電台主持人問你,究竟你同劉德華吳君如唔啱,係咪真㗎?我真係睬你都生臭狐啦!你估我杜汶澤今日有戲要上,就乜嘢都要答你喇咩?O依家乜嘢年代呀?莫講話你個台家陣少人聽,多人聽我都未驚你呢!商業電台!」

    阿澤更hash tag「錄咗唔播正契弟」、「雖然你本身都係」,當時阿澤還未開主持人的名字,網友要自己「猜燈謎」。昨日阿澤再貼文狙擊,文尾終於有重點:「正如噚日商台個監製Terry,一開始個錄音訪問嘅時候成條太監咁陰陰嘴笑住咁話『等咗呢個訪問你嘅機會好耐,你知你幾少戲拍㗎啦!』你條契弟講得啱!既然我咁難得有戲上,希望大家多多支持!」

    被阿澤點名鬧爆的梁泰來昨午2時許準備離開商台外出工作,問到被阿澤「開咪」一事,梁泰來淡然回答:「冇任何回應。」至於阿澤的訪問將於後天播出。過去3年,阿澤經歷過好友疏遠、敵人嘲笑,還有工作受影響等連番打擊,他說:「原本一年拍8部戲閒閒地搵千零二千萬,搞到一年搞一部,再唔係就漂洋過海,又或者喺電視台教人焗雞,遲下連KOL都做埋。」

    阿澤甚至被屈靠老婆田蕊妮撐起頭家:「層樓我買嘅、食我嘅、着我嘅,連佢揸緊架Benz都係我送嘅,我點樣食軟飯呀X街?」受盡人情冷暖的阿澤說:「嗰啲藍屍unfriend你,好奇咩?黃屍又好好多?嗰啲黃屍同你去玩,都叫你唔好post相!驚影響佢內地啲生意。」

    阿澤表示封殺前做男主角的電影試過票房收3,000萬,他說:「睇唔起我嗰啲同行,咁嘅成績你哋試過未?如果因為我嘅立場而輸,咁我唔覺得羞恥囉。所以我出親街,都岳到個頭好高。」阿澤自爆這幾年憤怒轉放到道場,結果取得空手道黑帶:「我,係唔會認輸嘅!」

    (蘋果日報)

    SHARE