【仲想生小朋友架﹗】講起Jasper… 陳小春:問錢嘉樂

      

    「古惑佬」山雞陳小春,今日同浩南鄭伊健等人,喺台灣拍攝電影《黃金兄弟》。身為監製嘅曾志偉就話呢套戲係男人的浪漫,但呢場浪漫戲,就好事多磨,演員接二連三發生意外,志偉還擔心會影響小春嘅生育功能。

    志偉話,之前喺匈牙利拍攝時,伊健就因為應付一場動作戲份而跌斷肩膀韌帶,至於小春就喺北京拍時,拉傷脊椎旁嘅肌肉,一度令志偉好擔心影響到小春嘅生育功能。

    小春就話,意外發生時都瞞住老婆應采兒,直到要去醫院接受治療時先通知老婆,但當時老婆都只係回咗一句:「喔好!」

    目前伊健同小春都已痊癒,亦沒有咩後遺症。

    另外,「小春子」Jasper因拍攝大陸真人騷節目《爸爸去哪兒5》而爆紅,在場嘅台灣傳媒就問到,戲中會唔會搵佢客串一角?小春一聽到就話要問導演錢嘉樂,之後佢訧話其實當初俾小春子拍節目都只係當暑期活動,並冇詳細規劃過阿仔係咪加入娛樂圈。身旁嘅錢嘉樂就好抵死咁幫口話劇組根本請唔起小春子。

    (蘋果日報)

    SHARE