【抱冬至現身】陳敏之追多個B:連瞓覺時間都冇

    藝人陳敏之投資的曲奇店開幕,敏之帶同10個月大的囝囝「雷冬至」現身。

    敏之透露這是第六間店,預計農曆新年前會再開多一間,現正找舖位:「下年會再開多幾間。(生意好好?)OK啦,因為我哋嘅曲奇餅有祝福嘅意思,而且個包裝好colourful,畀人見到會好開心。(會唔會再做其他生意?)會,想開cafe、麵包店或者蛋糕店,想開多啲唔同嘢,畀大家試吓曲奇餅以外嘅嘢。(事事親力親為好忙?)好忙,不過我有好好嘅生意拍檔同得力助手,我要拍劇同湊仔,就交間鋪畀佢哋打理,大家分工合作。

    (生意咁好,會唔會有好多藝人朋友想入股?)做生意其實唔易,你睇我咁好,有好多難關要過,做過生意嘅人就會知,樣樣事都要親力親為。如果真係想做,要諗清楚先,係會冇晒自己時間。」

    敏之坦言覺得曲奇店生意已上軌道,她希望可多抽時間拍劇:「我想做多啲唔同角色,個心好想做嘢,拍劇好好玩。(幾時再拍劇?)最快下年先拍,嚟緊會飛馬來西亞同台灣做嘢,今年都飛得幾多。(幾時計劃再生B?)我有好多計劃,但生仔一定唔係今年,睇吓幾時為個仔搵個伴,但自己連瞓覺時間都冇,所以真係要好好考慮。」

    (on.cc東網)

    SHARE