【連蕭正楠都關事】洪永城細數翠如BB七宗罪

    相識超過十年的洪永城(Tony)與黃翠如,Friend過打Band似好姊妹更似好兄弟。

    有一班網民覺得他們是天生一對的金童玉女,更有人寫下《每個男人心裏都有一個黃翠如》這篇流傳一時的網絡潮文,「歌頌」這段不能開花結果的感情。

    這對最佳拍檔在旅遊節目中出雙入對,至今年初無綫播出的劇集《我瞞結婚了》中,終於飾演一對情侶令網民「圓夢」。

    Tony與翠如私交甚篤,除非常清楚互相的優點,更十分了解對方的缺點。講起翠如的缺點,Tony即列舉她的「七宗罪」。

    「佢最大罪係靚,最衰就係太靚,同埋太Pure,我估唔到佢咁多年之後都仲Keep到,佢同十幾年前比都係冇變過!例如智商!」

    不過他之後都補飛大讚對方的純真能令身邊人處於舒適的狀態:「佢令身邊嘅人都好開心,只不過係佢有時太忙,思緒、諗嘢可以再好啲。」

    之後Tony更笑住數翠如其他罪行:「我唔抵得佢男朋友(蕭正楠)唱歌好好聽!我唱歌就唔得喇,有試過嘅,但唔係好好。我希望可以喺音樂同跳舞上面發展。」

    問會否憎她「有錢」,他笑說:「唔止憎咁簡單,嗰個層次好複雜!」他更笑住數她衰腳長,但筋骨硬及大鼻,認真搞笑!

    (on.cc 東網)

     

    SHARE