【好靚仔啊﹗】夏韶聲開騷 孫仔突然跑出:我讚你呀!好聽!

    歌手夏韶聲(Danny Summer)在麥花臣場館開演唱會後受訪,他指由宣傳至今20多天已講明要推新碟的歌曲,所以這次演唱會主要唱新歌,但亦有演唱《童年時》等歌曲:他表示:「《空凳》真係冇預過,咪清唱囉。(歌迷大叫其他經典歌嘅歌名?)唱唔到咁多。」

    他認為假若今次不唱新碟的歌,出年做大型騷時就可能掉低了這張新碟,因此即使只得很短時間亦決定開此騷:「下年2月搞手就會宣布,紅館嘅,唔係我個人,但係個好特別嘅音樂會,嗰啲由丘亞葵講,應該出年6月。」提到這晚說話不多,Danny解釋想緊湊啲:「咁少日子我哋排唔足,本身應該唱完一首隔3、4秒就唱下隻歌,抱歉我哋做唔到!唔怪得人,係怪時間。(唔滿意表現?)有啲係我自己啫,如果時間夠,可以做得更好。」他指香港歷史上似乎未試過只用20多天開騷,他自己亦未試過,但看到大家的反應已經很滿足。

    訪問途中,他的孫兒突然跑來大叫:「我讚你呀!好聽!」Danny抱起孫兒笑說:「真係攞命!佢最鍾意《Chaos》。」問到演唱會上是否很感觸?他坦言見到一位女士喊,令他差點出不到聲:「我諗佢聽到我唱《童年時》同《空凳》。我鍾意頭先嘅《童年時》,平時唔係咁唱,同埋我好少彈木結他。」他認為大家都喜歡這版本,想日後再唱。至於嘉賓小塵埃唱的《結他低泣時》似乎稍欠他的感覺,他說:「唔緊要!佢哋有佢哋嘅Feel。」

    (東方日報)

    SHARE