【「大美人」奶奶】李嘉欣:會將最好嘅留畀新抱

    「大美人」李嘉欣(Michele)與太子珠寶鐘錶獨家呈獻的Peonia Diamond彼愛麗鑽石合作推出「李嘉欣X iPANDAS Peonia Diamond慈善首飾系列」,部分收益將捐助予Michele與丈夫許晉亨所成立的JMJ兒童慈善基金會作兒童教育工作用途。在慈善首飾系列當中,Michele最喜愛的是iPANDAS項鏈:「我喺iPANDAS腳上鑲嵌咗心形圖案,代表佢勇往直前,用行動發放正能量同善心,等更多人可以感受到愛嘅包圍。」

    而Michele亦有份主理兩款手鏈,認為拉索手鏈可以任意調整長度,是時下最流行的款式。此外,她表示兒子許建彤(Jayden)對此系列及慈善項目感興趣:「佢每張相都好鍾意,我都藉此教佢要做多啲善事同埋幫人。(會留條熊貓項鏈畀將來新抱?)當然啦!會將最好嘅留畀新抱。」提及如何慶祝萬聖節,Michele表示已提早於上星期五(27日)舉行派對:「我哋玩trick or treat之餘仲好用心打扮,Jayden化身做黑武士,而我就打扮成吸血殭屍,大家都玩得好盡興!」

    (東方日報)

    SHARE