【細妹一定都好靚啫~】牛精又成熟 睇落似3歲 原來陳真…

    女星黃依汶(Emme)出席其品牌專櫃開幕,好友何嘉莉(Lilian)特意到場支持。9月尾才誕下囡囡的Lilian坐月後出山,身形fit爆,她表示:「為Emme而出山,諗住收工(封肚),仲補緊身,冇餵人奶,未回復最好,有雙下巴。」Emme笑言:「就係話畀人知你生完一個月都咁瘦,請你做兩次瘦面啦。」二人更互笠高帽,Emme大讚Lilian有一女一仔最幸福。Lilian則讚Emme家庭事業兩得意。

    問到Lilian現在是否最幸福的時候?她表示:「係呀,辛苦嘅開始,做媽媽唔易,照顧大小,都幾難。」她稱五歲兒子沒有呷醋,每朝都要攬妹妹,想抱她。Lilian和Emme也認同兩個夠晒數。問到Emme是否會追女?她表示:「老公(陳國坤)努力中,我冇努力,陳真仲細,等佢返學先,我要做嘢,生咗佢會好慘,冇時間理佢,佢依家1歲8個月,啲人成日問佢有冇3歲,佢生得牛精同成熟。」問到二人會否對親家?二人互讚自己小朋友,Emme讚陳真好靚仔,Lilian就話囡囡肥肥哋,好生養,Emme笑言可以對住親家先。

    另外,Emme表示今次品牌開專櫃感到很開心,希望可以去到更遠地方再開。她透露剛與家人去完旅行又要工作,要平衡工作及家庭,又覺得有些經歷相似的朋友很開心。問到Emme為何改名,她說風水師話溫柔啲,平衡家庭及事業。

    (東方日報)

    SHARE