【仔仔發育係咁食】吳鎮宇大爆同Feynman相處趣事


    吳鎮宇出席活動,他表示近期多了時間留港拍港產片,又透露年底聖誕期間都要開工,未知有否時間陪兒子Feynman(費曼),但他相信兒子曾作幕前演出會所以體諒他。

    「我喺屋企嘅時候會陪佢,咁佢功課都忙,佢跟我去過片場,佢明白我嘅,知道我喺片場個樣唔同晒,好嚴肅好大壓力。」

    問到想唔想仔仔再拍嘢,吳鎮宇:「係冇人搵佢呀!都要放假先得,唔係過我嗰關,係我老婆嗰關。」

    問鎮宇會否叫兒子幫他按摩,鎮宇即搞笑大爆跟兒子相處的趣事,他說:「佢專蝦我㗎!知道一撒嬌我就心軟,食晒我啲嘢!朋友送盒嘢嚟,佢食淨一粒畀我!」

    講到仔仔發育時期,吳鎮宇:「食咁多,夠兩個佢發育,我話佢就嚟冇頸,可以做英雄片嗰個雪人,佢又成日坐喺度縮埋一舊,冇咗條頸,要搵骨醫掹番佢條頸出嚟!但佢又話自己識養生,咳嘅時候唔係唔飲汽水,係唔飲凍嘅汽水。」

    (on.cc 東網)

     

    SHARE