【金牌班底】蘇永康:所有都係精英

    歌手蘇永康到黃竹坑擔任慈善晚宴表演嘉賓,他笑言經常飾演律師和醫生等角色,怕現場的嘉賓對他應該不太了解,要自我介紹後才可唱歌。提到晚上重播有份演出的劇集《壹號皇庭IV》,他自爆首播時沒看過:「因為1995年我去咗發展台灣市場,我淨係打番嚟問陶大宇同歐陽震華套劇得唔得,佢哋話得,冇事。」

    感謝鄧特希提攜

    蘇永康好感謝監製鄧特希,當時對方要求歌曲《假使有日能忘記》要有個3分鐘內的版本,他一直不明白,現在看到重播才明白對方的要求,在劇中會經常播放這首歌:「啱啱嗰集仲用咗首歌做MV,我依家明點解首歌嗰時Hit得咁犀利。」

    重播令無綫賺錢

    蘇永康笑言自己在劇中只是「溝女」,第四輯的戲較少,第五輯較多,因為沒有撞錄音期。問可想再拍?他直言難以再找同樣的班底,而鄧特希亦沒興趣重複同類型的劇本:「呢個Casting點同你計呢?內地價定香港價?不如大家睇重播,聞說收視唔錯,每晚嘅廣告我數過有14個,都係大品牌。對TVB係好事,因為佢基本上零成本,每晚起碼賺20萬。」

    金牌班底難再聚

    說到近日到歐洲、美加、雲頂及澳門等地開騷,蘇永康笑言聽得最多的說話就是為何以前的劇集比現在好看這麼多:「我要幫TVB辯護,當時拍《皇庭》嘅所有都係精英,啲導演依家一係喺內地撈得好掂、一係已經做咗電影導演,編劇就係金牌編劇鄧特希同已故嘅司徒錦源,後來司徒錦源就幫杜琪峯寫劇本。」蘇永康笑言可有機會再合作要看緣分,希望可以透過無綫重組這個強勁班底。

    (東方日報)

    SHARE