【網民大讚一對孖仔】蔣麗莎湊孖仔兼賣生果

    陳浩民老婆蔣麗莎(Lisa)育有三女一子,貴為「四B之母」嘅佢打理家頭細務同照顧子女非常有道,仲曾經揚言好享受!

    最近Lisa帶同三子女參加內地親子真人騷節目《不可思議的媽媽》,由於孻女年紀仲細,所以未有帶同一齊參加。

    呢集講到要交換照顧其他參加者嘅子女,作為「臨時媽媽」嘅Lisa就負責照顧新欣嘅一對混血孖仔John及Victor,仲要打理水果店,認真唔容易!

    不過對於Lisa來講絕對綽綽有餘,唔單止快手快腳切好水果,仲pack到滿一滿畀客人,絕對係良心賣家!

    見到Lisa咁落力做生意,孖仔John同Victor都表現乖巧,為Lisa提供電風扇抖涼;食lunch嘅時候,唔單止主動分享美食畀Lisa,聽到Lisa話唔夠辣,仲即刻遞上辣椒醬,唔怪得Lisa大讚佢哋細心又善良,仲好羨慕咁話:「我好想我兒子女兒也能這樣對我。」

    唔少網民被呢對又乖又可愛嘅孖仔吸引住,仲大讚新欣識教仔,值得學習!

    (on.cc 東網)

    SHARE