【蕭正楠已經完全ready】但翠如就擔心⋯

    黃翠如今年已經36歲,已屆適婚年齡,早前就有傳二人會喺明年結婚,曹永廉又爆其實佢哋已經結咗婚。但傳聞歸傳聞,蕭正楠同黃翠如均極力否認,連身邊朋友唐詩詠、陸永等都叫大家唔好迫佢哋,要俾啲時間。

    好明顯,蕭正楠已完全ready,只係欠翠如點頭。今日有周刊報道指翠如已開綠燈,直認已認定蕭正楠係終身伴侶,隨時嫁得,只係欠缺一點勇氣。翠如話見盡好多身邊朋友離婚,仲留意埋統計數字,話全香港離婚率達百分之四十,係咪真係咁高就唔知,但就搞到翠如對婚姻失去信心。

    不過,蕭正楠都好努力俾信心女友,早前趁翠如36歲生日,係網上冧爆留咗四個字「天下無雙」,翠如又點會唔感動吖。翠如都直認男友好遷就自己,知道蕭正楠係會因為佢開心而開心,佢唔開心而唔開心,但佢就未到呢個境界,睇落似乎係男嘅愛女嘅多啲,咁就應該嫁得過啦。

    對於網民喪插翠如喺《使徒行者2》演技差,佢就自爆當初面試時,就叫監製同導演,「覺得我唔夠好就唔好揀我」,最後翠如仍是脫穎而出,佢話可能係喊戲幫咗佢好多,因為本身都好鍾意喊。但對於網民嘅批評,佢會努力改善,已找老師教戲,希望將來可以見到翠如嘅進步。

    SHARE