【仔仔親自去私房菜館送祝賀】72歲鼎爺生日開工都咁開心

    每年嘅生日你會點樣過呢?

    11月生日嘅藝人朋友特別多,好似今年行緊晚年運(唔識睇相都知啦)嘅「鼎爺」李家鼎,一個煮餸節目《阿爺煮房》令佢人氣急升,拍電視、廣告,連私房菜都撈埋,好多時都分身不下。剛度過72歲生日(11月1日)嘅鼎爺真係忙到連慶祝自己生日嘅時間都冇,噚日阿仔李泳豪就專登去咗老豆間私房菜同佢講聲生日快樂,留言﹕「老豆生日週開始。」見鼎爺着住件大廚衫,應該都係幫客人煮緊嘢食,抽少少空檔見吓個仔,拎住盤壽包同阿仔影相時,都笑到四萬咁口!

    而前日41歲生日嘅鍾麗淇,就有一大班朋友幫佢搞咗個生日派對,「七魔女」嘅佘詩曼、文頌嫻、周家蔚、梁靖琪都有出席,鍾麗淇喺ig以英文留言﹕「我同家人及最親密嘅朋友歡聚咗一個生日嘅週末,感謝你們讓我感到被愛。我很感恩和感激你們所做嘅一切,我希望將笑容同擁抱送俾你們!」

    「煒哥」陳煒嚟緊11月23日就43歲生日,佢就同陳法蓉、岑麗香、設計師何國鉦等開咗個預祝生日會,陳法蓉喺微博送上祝福﹕「預祝親愛的煒哥生日快樂!心想事成,謝謝準壽星妹陳煒 和屋主親手煮的美味大餐。」

    (蘋果日報)

    SHARE