【全靠邵仲衡先成事!】黃金組合「三蟹仔」天價再度合體

    「三蟹」邵仲衡、陶大宇和郭政鴻繼早前為鄭少秋演唱會擔任嘉賓後,最近他們又再重聚,更以七位數字酬勞接拍手機遊戲廣告。

    片中大玩辦公室政治,更滲入三國誌的典故,三人各據一個部門,演魏國曹操的邵仲衡負責會計部、演蜀國劉備的陶大宇就掌管營業部,而演吳國孫權的郭政鴻則屬於人事部,他們於辦公室遊戲中形成三權鼎立局面。

    三蟹組合備受關注,邵仲衡促成今次合作,並有意拉攏大宇和鴻仔組男團組合,利用三人各自擅長作表演:「大宇話晒都係登台王,又唱得,鴻爺舞得又武得,我又Talk得,我哋三個人嘅組合發揮空間可以好大,真係要搵老闆傾下搞吓騷!其實出面覺得我哋三個太貴,最慘係大宇貴!」

    神劇《大時代》多次重播都掀起熱潮,經典主角除了「丁蟹」鄭少秋外,便以蟹仔邵仲衡、陶大宇、郭政鴻和吳啟明這四名蟹仔最具代表性,不過,吳啟明因做生意想低調未有再露面,只剩三蟹繼續「橫行」演藝圈。

    《大時代》中三蟹這個黃金組合,於巿場中叫價甚高,廣告公司負責人Kenny稱,幸得邵仲衡的仗義幫忙,拉攏陶大宇和郭政鴻才成事,問三蟹酬勞?他說:「呢個黃金組合,要七個位嘅數字先請得郁啦!」

    (on.cc 東網)

     

    SHARE