【感動全場!】祖藍亞男互動發表「愛的宣言」

    王祖藍與太太李亞男以嘉賓身份亮相內地綜藝節目《快樂大本營》。

    為了測試祖藍夫婦的恩愛及默契程度,主持何炅要求競猜太太的體重、回憶最近一次說「我愛你」的時間以及回答最不喜歡太太甚麼行為。

    結果在回答「最不喜歡太太甚麼行為」時,祖藍大爆李亞男有潔癖:「比如我哋有時工作太忙,會唔想洗頭或者沖涼,就咁上床瞓,然後老婆會大叫:『細菌呀…細菌呀…細菌呀!』後來我就慢慢感覺我係細菌,所以以後我返到屋企冇有沖涼或者冇洗頭,我就習慣瞓梳化。」

    李亞男聞言哭笑不得,祖藍再爆李亞男曾主動要求「冇沖涼」的自己一起睡,但祖藍的回應竟是:「唔好,我係細菌!」

    李亞男只即冧爆說:「細菌我都愛。」這對夫婦真是既恩愛又調皮。

    另外,祖藍又說雖然李亞男經常被騙,尤其是金錢方面,但他卻不介意:「冇辦法,單純就係咁樣,如果你愛佢單純,佢有時候就會畀人欺騙。但我要記住,我本來就是愛佢單純嘛!」愛的宣言即時感動全場。

    祖藍又指其實每晚臨睡前,都會習慣性摸摸太太李亞男的頭、說一句:「LOVE YOU!」亞男亦甜蜜補充謂:「係,就算冇見面,我哋都會短訊或者視像講LOVE YOU。」真係sweet到爆!

    (on.cc 東網)

    SHARE