【熊黛林宣佈有喜】城城:對於有圈內朋友有好消息…

    郭富城主演嘅電影《破‧局》今晚喺圓方舉行好友場,主角城城當然有現身,佢老婆方媛(Moka)喺老公做訪問期間,靜悄悄同媽媽前後腳入場,不過佢嘅芳蹤逃唔過記者法眼,行蹤曝光後,Moka都有應記者要求停低影相。

    城城早排一索得女Chant,咁佢個舊愛熊黛林(Lynn)啱啱宣佈有喜,問城城知唔知?佢話:「如果大家有追蹤我嘅近況,都知道我忙緊拍戲,而我冇乜留意同關注娛樂新聞,對於我嚟講,我哋做娛樂圈呢一行,對於有圈內朋友有好消息,我哋都會祝福。」

    好喇,唔講舊愛,咁講新戲啦,城城話多謝導演連奕琦同王千源,因為今次同一啲英國攝影師合作,自己都大開眼界,喺片中要演倒霉警察,係一個黑色幽默嘅故事,有別於自己以往演出嘅角色。近況呢,城城就忙緊拍由翁子江執導嘅電影《全球通緝令》,就同梁朝偉合作,城城話:「第一次同偉仔合作,好欣賞對方,自己去到唔同影展,人哋問我想同邊個合作,我都會話想同發哥同偉仔合作,咁發哥就合作過,今次就到偉仔。」

    城城又話:「對手對自己嚟講都有唔同嘅挑戰,偉仔係自己好欣賞嘅演員,又好有魅力,亦都俾到好多衝擊自己,偉仔係一個好開心好認真嘅演員,大家私底下都有傾偈,似啲做運動嘅嘢,大家以為偉仔平時係一個好沉默嘅人,但其實佢都好鍾意傾大家有共同話題嘅嘢。」

    (蘋果日報)

    SHARE