【老公同舊愛育有8歲囡囡】安以軒:和我是第一次結婚

    37歲嘅台灣女星安以軒今年3月喺微博宣佈同百億身家嘅CEO陳榮煉結婚,之後6月先後喺夏威夷、台北舉行婚禮,婚後一直過住幸福嘅生活!

    不過今日台灣傳媒報道,陳榮煉喺未認識安以軒之前,曾經有過一段婚姻兼且仲有一個8歲大嘅囡囡,雖然最後分開,不過陳榮煉對前妻同囡囡仍然照顧有加,除咗每個月友支付近10萬元港幣(約39萬元台幣)生活費之外,亦好積極參與女兒學校嘅活動。

    報道仲話向來愛情至上嘅安以軒,亦好接納呢件事,成日鼓勵老公多啲陪伴女兒,甚至佢本身都同小朋友相處得好好,當正係自己親生女咁看待!其後安以軒透過經理人回應呢件事,佢話:「某周刊報導有誤,陳先生沒有過婚姻紀錄,和我是第一次結婚,每個人在感情上或多或少都有一段過往,我們夫妻向來坦誠以對。現在,我很幸福、快樂,以後也不會再回應相關問題,謝謝大家關心。」

    (蘋果日報)

    SHARE