【媽媽好偉大!】Bob嫂忍痛通乳塞:好攞命

    林盛斌太太Pearl先後誕下三女一子,盡顯母愛偉大!早前透露一直有妊娠糖尿問題,到懷有第四胎時由第五周已經開始要打胰島素針,整個懷孕過程是40周:「第五周開始打,即係我打咗35×7×4=980針。」

    第四個小朋友Jaye(林道申)出世後,Pearl遇到乳腺堵塞問題,佢喺社交網表示自己是一名富媽(充足母乳的媽媽),亦不時出現乳腺堵塞問題,前兩、三胎開始,每兩、三個月便會塞一次,並引致發燒,但不能服藥。

    今日,Pearl又出現乳腺堵塞,最終要找來催乳師幫手疏乳,佢話:「呢種塞奶時嘅按摩,嗰種痛,好攞命。」仲話佗嘅時候忍打針,生嘅時候忍痛,生完都仲要忍痛疏乳,最後她惟有「我會忍㗎喇!」

    Pearl發長文道出為人母遇到乳腺堵塞的感受:

    「人奶之路真係荆棘滿途,冇奶煩;有奶其實都煩。冇奶可以嘗試通乳,有奶容易塞嘅,可以疏乳。實不相瞞,我係一個富媽。前兩胎,我每兩至三個月就會塞奶而發燒。有咩方法唔使食藥而退燒呢?無呀,死頂囉!呢段時間我嘗試緊疏乳,起碼令我至依家都未有發燒,今日,我又再疏乳喇!其實無非都係按摩啫,如果有餵奶經驗嘅朋友都會知道,塞奶時嘅按摩,嗰種痛,好攞命!個催乳師睇見我好痛,佢都係剩係叫我忍吓。我心內:忍忍忍!我唔想忍喇!(心內大叫)。䭾嘅時候忍打針,生嘅時候忍痛,生完都仲要忍疏乳,我表面回應:好啦!我會忍㗎喇!大佬,有專業嘅人幫最好啦,有啲地方自己真係按唔到㗎嘛。情緒平復後,疏乳都係值得嘅,疏完之後的確唔再有塞奶痛,仲唔使死忍發燒⋯」

    (on.cc 東網)

    SHARE