【等囝囝識行做花仔】貝安琪大爆老公係怪獸家長

    貝安琪(Ankie)談到9個月大的囝囝Sebastian即笑逐顏開,不斷讚囝囝好可愛:「佢成日爬,爬得好快,又鍾意開門,我要喺後面跑嚟跑去執嘢,好得意,但一定會攰。佢開心,我都開心,因為生活有咗意義。」

    Ankie大爆未婚夫Simon Van Damme是怪獸家長,要求囝囝一星期上兩次Playgroup:「老公好想佢返,我同囝囝一齊玩都好辛苦。(老公係怪獸家長?)係,我就唔係,我唔使佢上啲乜,佢鍾意先學。(囝囝識咩語言?)我同佢講德文同廣東話,我同爸爸講英文,佢都係聽,爸爸同佢講法文。」

    Ankie又指自己是嚴母,老公則是溫柔爸爸。問到可會追多個女?她直言要等多一、兩年後,想抽多點時間陪囝囝。

    談到婚禮細節,Ankie表示將於明年舉行,等囝囝識行做花仔,而她與Simon現在已經以「老公」、「老婆」相稱。

    (on.cc 東網)

    SHARE