【為陸永走勻港九新界】老婆Rainah:你係我生命中最好嘅事

    陸永當年同老婆Rainah拍拖半年左右就結婚,但係結婚前後都一樣恩愛,仲生咗2個好可愛嘅囡囡!

    今日「1111」雖然係光棍節,但同時係佢哋拍拖7周年嘅大日子,兩公婆都喺網上隔空互相多謝大家,閃到呢!

    喺呢個紀念日,陸太都特別感觸,喺Instagram上載兩人合照,留言表示「拍拖7年結婚6年,你係我生命中最好嘅事!」

    陸永都喺IG感激老婆,為佢走勻全港搵開聲茶,令佢都忍唔住嗌「love u陸太」。

    「老實講,你地喺演唱會聽到我把聲都要多謝佢,開show前三日我把聲沙晒,佢走勻港九新界,幫我搵開聲茶,沖養聲水,發護聲膠,我先至捱到今日,聽晚演唱會倘若你見到佢,同佢講聲唔該,聽晚我地就喺演唱會渡過我地嘅拍拖紀念日,I love u陸太。」

    網民都率先留言話「多謝陸太」、「好甜蜜」,雖然紀念日要喺麥花臣場館過,但相信陸太對於今晚嘅「禮物」一定好冧啦!

    (on.cc 東網)

    SHARE