【20億身家】發哥發嫂成立慈善基金:100%捐晒出去

    周潤發跟發嫂陳薈蓮對生活要求平實。

    要先學懂愛惜自己,才可以有能力愛惜身邊人,這是發嫂陳薈蓮注重身體健康的理由之一。發嫂跟發哥周潤發經常出入高級場所,但發嫂要求的是早午晚三餐只是要有飯落肚就夠。

    發哥發嫂飲食有道,起居作息亦有時,是他們夫婦養生之道,發嫂笑着補充:「我就6點起身,發哥都係差唔多,有時佢要去跑步,就5點半啦!發哥10點幾就瞓,我就夜少少。」

    身形越見清瘦健康的發嫂,並不是只靠運動保養,講到底最重要的是回歸基本,要有足夠休息及睡眠,她說:「係靠好多嘢,唔係單一個運動就可以,牽涉你有冇夠休息呀,食嗰方面呀!身心要輕鬆、愉快,好多嘢囉!」

    發哥與發嫂膝下無兒無女,每部電影片酬動輒數千萬元的發哥來說,身家累計已達20億元,坐擁龐大資產發哥早前已表示,有意在過身後將財富全部捐出來做慈善

    原來發哥已經坐言起行,去年他已吩咐發嫂全權負責成立「周潤發慈善基金」,發嫂回應說:「個慈善基金已經搞掂咗!會百分之一百捐晒出去,因為屋企人平日已經照顧晒,成立個慈善基金嘅目的就係要幫真係有需要嘅人。」

    (Apple Daily)

    SHARE