【網民:對Max公平咩?】吳尊勁寵囡囡NeiNei 

    《爸爸去哪兒》至今已經去到第五季,一班星級爸爸同自己仔女嘅相處方式引起咗唔少網民嘅熱烈討論。

    有「汶萊王子」之稱嘅吳尊同杜江就齊齊去咗內地嘅綜藝節目《快樂大本營》大玩遊戲,而且仲互相扮演對方嘅仔女,一班網民睇完都話吳尊果然係偏心囡囡NeiNei,仲笑言Max大個睇番應該會好傷心。

    難得兩個星級爸爸一齊上節目,作為主持人嘅何炅當然要吳尊同杜江即席表演同仔女相處嘅情景,何炅仲指明要睇吳尊氹仔女食雞蛋嗰一幕,杜江仲即時毛遂自薦要扮Max添!

    而吳尊當正杜江係Max,仲超認真咁對佢講:「怎麼都不吃雞蛋呀?你是男生,要吃雞蛋才會有肌肉,不然怎麼照顧姐姐?」而扮Max嘅杜江為咗唔食雞蛋,即時對住吳尊講:「爸爸,我不是男生。」吳尊聽到之後眼都凸埋,仲話:「我白生你啦!不吃雞蛋,我就不陪你睡啦!」

    不過對住扮演NeiNei嘅女主持人吳昕,吳尊嘅態度即時勁溫柔,仲話:「你不吃雞蛋我都陪你睡。」

    一班網民都忍唔住幫Max講咗句:「公平咩?」

    (on.cc 東網)

     

    SHARE