【已經講定先】熱戀中的袁偉豪:希望可以同寶兒…

    袁偉豪同黃翠如今日喺銅鑼灣皇室堡出席「夢幻雪國揭幕禮」,除咗同Fans玩遊戲外,袁偉豪仲獻唱周柏豪嘅歌《天網》,原來佢同柏豪嘅聲線有幾分相似,佢話:「可能同柏豪發聲位類似,今日冇綵排,所以有啲緊張。」

      

    患上感冒嘅翠如,表示係被一位馬來西亞朋友傳染:「好怕再失聲,其實本身冇事,噚日同三哥(苗僑偉)食飯,見佢哋食蟹,我又忍唔住,一食完就係咁咳。」翠如仲話未睇醫生,唔怕男友蕭正楠擔心?佢笑住話:「佢慣咗我病。」下月就聖誕節,翠如透露間斷都有工作,男友蕭正楠亦要工作,所以佢打算相約女性朋友到一個熱嘅地方探望其助養嘅小朋友。

    袁偉豪就同女友張寶兒過第一年聖誕節,問到有冇安排慶祝?佢話:「暫時未知,要睇工作安排先,我都希望可以抽番一日半日同寶兒、家人慶祝,不過係家人還家人,拍拖還拍拖,未融入家中,我都想過二人世界。」送咩禮物畀寶兒?袁偉豪話:「送我個人,我會著聖誕老人衫,角色扮演,都係貪玩啦!」

    (蘋果日報)

    SHARE