【嬲爆但都為咗小海綿…】黃曉明:這是作為一個父親的請求

    啱啱過咗40歲生日嘅黃曉明,連日嚟喺微博貼咗唔少慶祝生日相,日前老婆Angelababy仲貼咗張頭貼頭嘅相晒恩愛!不過黃曉明點都估唔到,今年生日竟然收咗一份厚禮!

    喺今年1月,Angelababy為黃曉明生咗囝囝小海綿,數吓手指o依家已經有10個月大,佢哋兩公婆一直都唔俾個仔曝光,只係試過喺小海綿3個月嘅時候,Baby抱住阿囝為《奔跑吧》(原名《奔跑吧兄弟》)新一季錄咗一條問候拍擋嘅短片,不過嗰陣只係見到阿囝嘅側臉,搞到大家都好心急想知道阿仔個樣!

    今日有周刊報道,Baby喺上個月喺保母嘅陪同下,抱住阿仔返香港,雖然Baby打扮撲素兼戴晒口罩,點知都俾人認到,已經10個月大嘅小海綿,份量十足,全身都圓碌碌,真係見到都想錫佢幾啖,報道仲話小海綿個樣同爹哋一個餅印。

    Baby本來警戒性好高,行到人多嘅地方,都盡量撳實阿仔個頭,但係小海綿反抗,最終棋差一著,阿囝嘅正面相首度曝光。一向好脾氣黃曉明,下晝喺微博狂轟,「都說我是好脾氣,那是因為你傷害我可以,沒有傷害到我的家人,我怎麼都可以忍,但是從現在開始有人需要我保護了,如果涉及到家人孩子!那是我的底線,對不起!我跟你死磕到底!再能忍的人也有爆發的時候!」

    不過隔咗一陣,黃曉明刪除文章。點知到傍晚時份,黃曉明又喺微博留言,佢話:「中午太衝動了,說話有點沖,冷靜下來理了一下,覺得有些話還是要說,所以我再說一遍。我知道,作為一個公眾人物,私人空間是個不太能強求的事情。可我還是希望,能給我們的孩子一個普通的,不被過度關注的成長空間。他不是公眾人物,還不到一歲,或許他長大後會自己想走到大家面前,可是不是現在。」

    佢又話:「未來媒體或路人也許還會拍到他,但懇請和希望不要曝光或勞煩幾秒遮下臉。這是作為一個父親的請求,謝謝大家。」

    (蘋果日報)

    SHARE