【好靚仔~】緊張爸爸:我諗冇一個家長唔係怪獸

    藝人陳國峰到電台受訪,並帶同兩個月大的囝囝「峰之子」到場,十分可愛。受訪時他表示今日上來分享做新手爸爸的經驗、湊小朋友的心得,亦傾吓安排囝囝的將來,講到咁快就要諗小朋友的將來?他笑言:「都係畀人薰陶,啲學位係幾萬人爭幾千個,所以都係時候諗定,太太依家出去同人傾偈都有傾吓呢方面。」問到可會覺得自己及太太會是怪獸家長?他說:「我諗冇一個家長唔係怪獸,因為驚小朋友食唔好、瞓得唔舒服,但如果太嚴重都唔好,至於我會唔會安排小朋友參加好多課外活動,我唔會逼佢學啲佢唔想學嘅嘢。」


    唔敢同仔仔沖涼

    他亦表示現時已習慣湊B,並笑言辛苦過拍通宵劇:「因為半夜要起身餵奶,不過都習慣晒,我依家都好醒瞓,佢小小動作我都會起身,好緊張。(餵奶、換片熟手未?)餵奶、換片、掃風非常專業,反而沖涼唔掂,咁耐淨係幫佢沖過一次涼,主要都係我太太同外母幫佢沖,可能等佢大個啲,我哋一齊沖。」

    戒「鹽」可以健康啲

    另外,講到TVB發內部指引,不鼓勵女藝員拍劇賣弄性感、強姦及床上戲情節亦以意會形式帶過,對此他表示不知道此事,但笑言戒「鹽」可以健康啲,問到可覺得TVB劇集愈來愈多大膽性感畫面?他想了一會兒,說:「都好似係,以前《天地豪情》都好似唔會拍到好detail。」問到可覺指引是好事?他表示:「都唔係壞事,畫面上對觀眾始終有影響,睇嘅時候可能都有個幻想喺度,所以係好啲,我個仔依家都開始睇電視,所以冇咗呢啲畫面都好嘅。」

    (東方日報)

    SHARE