【被影到同珠寶商千金蜜遊】黃又南:緣份要嚟擋都擋唔住

    杜如風同黃又南嘅緋聞已經傳咗好多年,早前更因為一張相而畀網民追問係咪終於都肯公開戀情,之但係之後黃又南就被影到與珠寶商千金兼珠寶設計師莊沙娜(Sarah)蜜遊銅鑼灣。

    黃又南其後接受電台訪問,講到與Sarah蜜遊銅鑼灣,他否認拍拖:「大家係好朋友,普通男女食飯,明白作為公眾人物同女仔食飯就會寫拍拖。」他亦謂兩人認識了幾年,上月與團隊一起去日本睇介紹陀飛輪及珠寶展,而適逢他生日,大家都有一起食飯。

    他亦謂現時是單身,問到Sarah可是單身?他謂:「佢都係,但我暫時冇諗(拍拖),搞咗演唱會先,事後先算,隨緣。(但你係open?)open嘅。」

     

    又南謂明年三月Shine將在紅館舉行15周年演唱會,現已準備中,腳及盆骨有傷患的他表示:「依家好番好多,我哋提早半年開始綵排跳舞,我都停咗內地工作唔接。(演唱會將騷肌?)我早兩個星期開始操,依家係理想嘅,5年前我哋有騷肌,當時我哋開三面台,但開完騷落台我同天佑(徐天佑)都攰到出唔到聲,所以今次四面台更加要提早練,因為會仲攰。」

     

    問到是否演唱會完結後才會諗拍拖?他笑言:「演唱會之後我同天佑仲會去拍戲,所以隨緣啦,但緣分要嚟嗰時擋都擋唔住。」

    (on.cc東網)

    SHARE