【女友被轟搭飛機有特權】鄭嘉穎護花:要分清楚…

    藝人鄭嘉穎、電影監製黃百鳴、導演林德祿等到銅鑼灣出席新片煞科宴,嘉穎被問到會否向電影公司推薦女友陳凱琳,將來以情侶檔拍電影。

    他說:「佢之前都拍咗套電影,其實佢又拍電視,又拍電影,又出席活動,都好多嘢做㗎,有麝自然香,唔使我講嘅!(無綫推『限奶令』,你女友受惠,你最開心?)點解咁講呢?我都係觀眾嚟㗎!我諗電視台有本身嘅政策,我明白合家歡時段嘅需要,我對呢樣嘢冇特別感覺,希望唔似黃秋生咁講,唔好港姐着潛水衣啦,我好期待睇吓出年港姐係點!」

    嘉穎又對女友早前被市民投訴搭飛機登機時插隊,有恃藝人身份使用特權之嫌,他為女友平反,他說:「我都知發生咩事,聽佢講過,單嘢好笑,我諗要分清楚特權同消費者權利,你買咩飛就有咩權益,你買咩飛就有咩服務,呢個係航空公司嘅決定,搞清楚件事先投訴!(戥女友無辜?)藝人係要經歷呢啲嘢,呢次算係雞毛蒜皮,以後再有大嘅,佢都可以經一事長一智!」

    (on.cc東網)

    SHARE