【鐵漢柔情】謝賢照顧小朋友有一手!

    內地近期推出咗唔少嘅真人騷,除咗一班爸爸帶住自己嘅小朋友出去玩嘅《爸爸去哪兒》之外,仲有《不可思議的媽媽》,呢兩個節目都引起唔少嘅熱話。不過講到同小朋友一齊拍真人騷,不得不提一班星級爺爺帶住一班小朋友出遊嘅《寶貝的新朋友》。

    佢哋同一班小朋友去旅行體驗生活,當中最引人注目嘅爺爺,莫過於謝賢。

    事關謝賢氹小朋友,可以話係高手中嘅高手,唔少網民都話謝賢對小朋友完全盡顯鐵漢柔情嘅一面。

    《寶貝的新朋友》嘅節目組就剪咗一段謝賢嘅特輯,當中就有一段佢同小朋友一齊玩遊戲。謝賢就同個小朋友面貼面運乒乓波,開始嘅時候,佢已經講明淨係玩一兩次,不過見到個小朋友咁開心,就算自己腰痛腳震,都一樣繼續玩,為嘅就係想幫個小朋友贏。

    而個小朋友亦都相當識做,玩完遊戲之後即時錫咗謝賢一啖,氹到謝賢笑到見牙唔見眼。

    雖然謝賢平時相當嚴肅,不過面對小朋友扭計,佢不但冇表現出不滿,而且仲相當有耐性咁氹佢,一手抱起個小朋友氹佢瞓覺之餘,仲拎紙巾幫佢抹汗,認真唔話得呀!

    難怪謝賢笑言自己對照顧小朋友其實有一手,唔少網民都話謝賢對住小朋友相當有耐性,仲話佢好識同小朋友相處,大讚佢其實係一個親和力十足嘅爺爺。

    (on.cc 東網)

    SHARE