【其實丹爺唔係11月生日】陳浚霆:TVB年年叫佢去11月星辰

    陳浚霆今日喺筲箕灣出席Toyzone開幕禮,佢透露最鍾意玩具車,爸爸同哥哥就鍾意限量版figure,玩具多到連屋企都擺唔晒,要放喺個倉。

    陳浚霆表示今日同劉丹慶祝生日,點知就擺咗烏龍:「今日齊人喺九龍灣一間車行拍外景,阿蟹(呂慧儀)之前打晒俾所有人,叫大家同丹爺慶祝,雖然我已經離開劇組,但都有叫埋我去,我負責買蛋糕,不過我印象中丹爺係1月生日。」噚晚唔問丹爺?佢笑住話:「好(火羅)架嘛,不過唔緊要啦,心意啫!後來阿蟹同阿滕(滕麗名)都有問丹爺,先知丹爺真係1月,原來佢嘅身份證係報錯咗11月,所以TVB年年叫丹爺去11月星辰,佢都冇去過。」

     

    陳浚霆話明年1月會再同丹爺慶祝,仲有佢同阿滕都係1月壽星,問佢有咩生日願望?佢話:「希望喺大陸發展順利,明年年初已經有兩部網劇落實,好興奮!」

    (蘋果日報)

    SHARE