【行騷冇預梁浸浸】鄭希怡:我要報仇

    鄭希怡(Yumiko)、周汶錡同Cara G.等,今日喺尖沙嘴出席「SHARE THE JOY OF GIVING」慈善親子時裝騷,Cara G.、曾昭亮同黃心妙都帶埋仔女一齊行騷,不過Yumiko反而冇帶阿囡梁浸浸,反而拖住陸永兩個囡囡行。

    陸永嘅太太Rainah喺現場為兩個女打點,但係就唔多願意上鏡,問Yumiko點解唔帶梁浸浸出嚟行騷?Yumiko話:「唔敢呀,佢呢個年紀(兩歲)係會亂咁走嘅階段,未係可以做到指令,行騷暫時唔得。」

    提到帶陸永兩個囡囡Hannah同Simsim行騷,Yumiko大讚佢哋好乖好靚,仲有follow佢哋嘅相。行騷嗰陣,Hannah顧住影相唔願行,Yumiko就笑話好得意:「陸永噚日都有打畀我,已經同兩個女講,到時會同個好高嘅姐姐行騷。我就同返佢講,因為冇農夫演唱會飛,我要報仇。」

    Yumiko就話梁浸浸o依家好多問題發問,又話唔想佢咁快大,好珍惜呢個時刻,佢話:「佢依家每次出街都自己襯鞋,我都有keep住佢一對鞋,佢每樣嘢都希望可以留低一啲做記念,我嫲嫲喺我細個就用文字同相片,記錄咗我嘅成長過程,有6本日記,好珍貴。所以我由懷孕開始,都記錄低等佢大個時睇返,當係我畀佢嘅一份禮物。」

    另外,周汶錡話兩歲多嘅大仔Jacques鍾意跑嚟跑去難以控制,所以冇帶佢到場行騷,至於會唔會拍吓廣告?Kathy話:「要問老公,賺錢嘅都唔想。一家四口更加冇可能,為慈善都有機會嘅,但暫時都唔會住。」

    SHARE