【長大看到不要生氣喔】孖仔扮女僕超萌!

    台灣藝人林志穎,結婚7年多,育有三名兒子,分別係大仔Kimi,同一對雙胞胎Jenson、Kyson,唔知係咪恨女心切,噚日佢就喺微博同fb貼咗對孖仔嘅相,但啲相就見到對囝囝,竟然係囡囡嘅女僕打份,真係可愛得嚟又好鬼抵死!

    睇番啲相,見到林志穎俾咗Jenson和Kyson分別着住藍色同粉紅色女僕圍裙,除咗手袖有蕾絲邊外,下半身裙子部分,仲有兩個大大蝴蝶結,而Jenson同Kyson都擁有一雙渾圓大眼,加上超長睫毛,睇落又真係幾似小女孩㗎,毫無違和感,唔講真係以為係一對孖女。

    林志穎仲留言話:「以後請叫我坑娃的爹,把他們扮成女僕玩辦家家酒,看他們的裝扮真是可愛極了,希望以後長大看到爸比發的微博不要生氣喔」。

    好多網民見到都留言大讚孖仔好可愛,仲叫林志穎快啲追多個囡囡,「好可愛喔,再努力一點生個女娃娃」、「感覺你應該再生個女兒」,小志咁多網民撐你,你都加把勁啦!

    (蘋果日報)

    SHARE