【囡囡原來已經升小一!】郭羨妮:我心諗佢好似明星咁嘅?

    藝人郭羨妮(Sonija)到大埔超級城出席「Afro Ken爆炸狗百變聖誕Party」活動,與新鴻基發展(中國)執行董事馮秀炎在多個展區拍照。

    身穿低胸裝兼露背的Sonija透露聖誕計劃與老公及五歲女兒到日本旅行,講到最近為女兒升小一的事情忙碌,Sonija表示心情超緊張:「11月27號就有消息公布,好緊張,到時一定心跳好快,前兩日都瞓唔着㗎喇!不過入唔到(第一志願)都唔緊要,最緊要讀得開心!(囡囡有冇緊張?)佢知自己要升學校,面試嗰陣都冇怕醜,好好玩咁。(藝人二代有冇着數?)都冇特別優待,公平待遇,其實有啲都即刻知唔得,惟有當係唔適合我個女。(有冇做啲咩催谷個女?)都係平時同佢溫測驗,都冇上面試班。(老公拎假?)又唔使,我一個都ok。」

    講到有小一學童被欺凌的新聞,Sonija直言有擔心,因此會跟女兒多傾偈,希望她主動跟自己傾訴,不過又笑言女兒其實非常懂得social:「上跳舞班,佢一到場,個個都叫佢,我心諗佢好似明星咁嘅?佢都話唔知點解,可能佢個人好玩啩!」

    (on.cc東網)

    SHARE