【閃到呢…】蔡少芬張晉著情侶裝勁肉麻

    電影《狂獸》演員張晉、余文樂、文詠珊、蘇麗珊等在奧海城為電影舉行首映。張晉有老婆蔡少芬(Ada)現身支持,兩人除了以皮褸情侶裝亮相,連髮型也襯到絶。蔡少芬笑說:「佢個髮型係我幫佢整嘅,整完我覺得幾好睇,咁咪幫自己整埋。」

    蔡少芬透露大女近日發高燒燒了五日,她說:「佢未試過燒到41度,成身好熱又震晒,真係好驚。爸爸幫佢抹身,我見佢唔郁即刻嗌佢,好彩佢仲識叫媽媽。食咗兩種抗生素依家好番,睇見佢食藥慘過自己食。」

    蔡少芬隔離細女避免傳染,但惹來細女呷醋,她笑說:「細女話家姐好幸福有爸爸媽媽錫,要解釋番畀佢聽家姐病咗好慘。」

    聖誕節蔡少芬透露一家人終於可以一齊去旅行,記者踢爆蔡少芬曾想過賣甩原本要開工的張晉三母女旅行。蔡少芬聞言即瞪大雙眼示意記者不要再提,十分搞笑。張晉則對蔡少芬說:「你唔係賣甩我嘛?」蔡少芬即撒嬌說:「我從來都唔會掉低我老公嘅。」

    (on.cc東網)

    SHARE