【絞盡腦汁】星爸賺奶粉錢!!

    魯文傑(Simon)曾於1997年的《鑑證實錄》擔當曾家喬一角,當時演主角的弟弟、戲份還算頗多,後來《迷離檔案》、《鑑證實錄II》都演主角弟弟的角色,本來以為會慢慢朝一線男主角進軍,沒想到後來戲份越來越少,從二線男主角慢慢變成重要的甘草演員。

    自從2013年家中增添一兒魯煦耀(Jathan),加上星途事業未盡人意,近年來都積極「搵銀」賺錢。
    今日就與鄭至芝等為12月24至31日於上環演出的合家歡舞台劇排練,飾演聖誕老人的他笑說角色被「燉冬菇」,因為故事講述聖誕節再沒有聖誕老人。Simon坦言不怕兒子投訴聖誕期間沒時間陪伴:「佢得3歲!但我會捉佢嚟睇騷,睇完咪同佢去街。不過唔緊要啦,我又唔係年年聖誕節都做騷,呢個好難得。」Simon透露囝囝曾入場看他做話劇,覺得爸爸做了壞人很奇怪:「我話只係做戲,佢都未明,但就冇喊。今次個劇嘅氣氛好開心,太太又會解釋畀佢聽,培養佢睇多啲戲。」

    日常家庭照:

    提到在無綫的發展不算順利,Simon直言不要人比人:「其實我鍾意舞台多啲,至於喺TVB好唔好?我去到一個位,做嚟做去都咁嘅!或者突然之間冇嘢做,突然又好多嘢做,搵錢又唔係真係好多。」對於成為男主角或爆紅,他認為不用想太多:「我鍾意舞台,知道個環境係咁多架啦,唔好話發唔發達,有啲錢咪做囉。」已經成家立室的他坦言要賺奶粉錢,現在不論舞台劇及劇集都會做:「冇諗過撈唔撈得掂,都要出嚟闖,做夠20年!」問到在無綫是否有限制?他指編劇和導演等都有限制,不是寫了劇本就一定有機會拍:「我同古明華會諗對白,但畀完導演之後,佢都係叫我哋講番原本嗰個,我會好嬲,但古佬會話『吸啖氣就做啦』。唔係話唔好,咪做囉。」

    23/11/2017上環演出的合家歡舞台劇排練照片:

     

    (東網)

    SHARE