【怒踢細路?】謝賢忍唔住教育:當佢係孫咁錫

    現年81歲嘅謝賢早前參與內地綜藝節目《寶貝的新朋友》,與一班小朋友大晒溫馨「爺孫情」。節目一出,唔少網友都大讚謝賢平時除咗真性情之外,其實都有鐵漢柔情一面!

    不過喺新一期嘅節目預告中,有份參加真人騷嘅小朋友「慶譽」因唔想食嘢而拒絕謝賢嘅食物,仲向謝賢發小脾氣,稱:「一天到晚就是吃吃吃,是吃貨呀?」

    搞到謝賢即時扯火,忍唔住發怒作狀用腳輕力踢咗佢一下,就係呢一下腳踢,即惹嚟唔少網友熱議!

    面對網友極端嘅評論,謝賢就喺微博親身解畫,澄清非討厭慶譽,佢坦言:「慶譽是個很懂事的小孩,跟我很投緣,我也很喜歡他的,拿他當親孫子疼的,但是見到小孩的一些壞習慣就會忍不住教育,和他講為甚麼事情不能那樣做,慶譽也很聽話的。」

    謝賢仲大讚慶譽有錯即改,十分乖巧,佢謂:「非常棒的小孩!這次我還邀請了小慶來香港玩,帶他出海去玩,給他做喜歡吃的魚……」

    (on.cc東網)

    SHARE