【小時候喺醜小鴨﹖】 周慧敏:同個「靚」字扯唔上關係

    入行30年嘅周慧敏(Vivian),明年1月會喺紅館舉行紀念演唱會,日前佢接受ViuTV節目《interviu》訪問。

    身為「玉女掌門人」嘅Vivian,竟然喺節目入面話自己其實係醜小鴨喎!唔知大家又信唔信呢?Vivian話,記得自己細個嘅時候,曾經試過好短頭髮,短嘅程度係比男仔頭更男仔嘅短髮,佢話其實係阿媽迫佢剪嘅。Vivian話,記得讀小學嘅時候,自己係孖辮妹,到咗發育時期,唔知點解會變咗鬈髮,好似啲黑人咁嘅鬈髮。佢話:「因為唔識打理,於是就再剪短頭髮,再加上膠框大近視鏡。」

    Vivian就形容自己根本同個「靚」字扯唔上關係,直至入咗娛樂圈,先開始識得打扮。訪問入面,Vivian講到俞琤,佢話:「85年參加完新秀歌唱比賽,俞琤係我第一個伯樂,係佢搵我拍戲,而我當時好坦白咁講,我對演戲有恐懼,佢好明白知道我喜歡唱歌,就安排我去唱片公司試音,而試音竟然成功,但又過唔到媽媽嗰一關!所以就冇即時做歌手,繼續讀書。」

    談到未來嘅工作計劃,Vivian就話,佢將會放更大比重喺家庭方面,同埋佢亦好專注自己嘅信仰生活,Vivian反而覺得自己嘅演藝事業要隨緣,有感動位先會去做,如果要佢付出太多家庭時間,佢就未必會做,因為佢覺得自己係人家嘅老婆,兼且佢要照顧屋企嘅貓。講到屋企,當然要問吓佢老公倪震啦,Vivian話倪震一直都好用心照顧佢,所以佢亦希望學習照顧老公,盡量做好妻子嘅責任。

    (蘋果日報)

    SHARE