【胃酸倒流致沙聲】河國榮信唔過藥廠 靠自己改善好好多

    河國榮今日喺柴灣為ViuTV節目《晚吹—有病有真相》錄影,佢透露大約3年前有胃酸倒流情況出現,令佢一度沙聲唱唔到歌,佢話:「當年5月我去擺檔(賣D.I.Y.飾物),突然好紅,好多訪問,當時以為係傷風感冒,到6、7月仲係沙聲,於是我去睇耳鼻喉科,佢話我胃酸倒流令我沙聲,好慘呀!有啲訪問要我唱歌,一個音都維持唔到,啲人話『你仲話識唱歌,唱得咁難聽!』。」河國榮表示當時好唔開心,佢苦笑話:「4月練聲唱歌係靚到絕,唱個幾鐘都唔會有事,5月突然間就冇晒聲,本來仲諗住可以錄音出唱片,跟住停咗乜都冇。」

    由於河國榮唔信得過藥廠,所以佢唯有選擇戒口,佢話:「不過好難戒,最好方法係盡量唔好買零食,如果要買就買細包,另外我會自製乳酪,同埋張床整斜咗,床頭升高咗7吋,因為一瞓低胃酸就會倒流,不過o依家情況已經好咗好多。」

    (蘋果日報)

    SHARE