【家燕媽媽嚇餐飽 】細女自發去泰國媽託人日日匯報

    薛家燕、胡楓(修哥)、羅蘭、梁舜燕同Joe Junior,噚晚喺將軍澳一間酒店出席曾醒明創辦嘅《送暖到泰北35週年慈善晚會》。其中家燕姐已經擔任愛心大使20年,今日特登現身支持,佢話:「曾生好有心,搞咗呢個活動好多年,幫助咗好多喺泰國北部嘅難民,為佢哋起學校又教小朋友讀書寫字。」

     

    家燕姐透露,細女石耀珠早前都有去泰北參與義工活動,佢話:「細女出發前我先知原來佢自己一個人去,到當地同啲美國讀書嘅同學一齊做義工,但我自己覺得好唔放心好危險,於是就打畀曾生,託佢幫我聯絡泰北當地嘅院長。佢哋好幫手,每日都向我匯報囡囡嘅行蹤近況。」仲話細女返香港之後覺得好開心可以幫到人,立志做社工幫更加多嘅人。而修哥就話最近忙於準備演唱會:「依家拍緊兩套劇,另外又要為演唱會綵排,係有啲辛苦,因為我好多嘢要講又要記歌詞,到時要唱好多歌。」講到台上有字幕機,咁修哥咪唔使記得咁辛苦,修哥話:「我盡量都唔想用字幕機,因為你望住部機嚟唱,感情係冇咁好。」記者笑修哥較譚詠麟更加好記性,可以唔睇字幕機,修哥講笑話:「我冇譚詠麟咁叻,冇佢唱得咁好,不過可能記性好啲。」幸好修哥話兩套劇集就嚟拍完,咁可以專心為演唱會做準備。

    (蘋果日報)

    SHARE