【大長今來港】李英愛高貴優雅登場MAMA 唔識老?

    韓國「2017年Mnet亞洲音樂大獎」(簡稱MAMA)昨晚在香港舉辦,除了邀來「新婚人夫」宋仲基當頒獎典禮主持人,今年初以新劇《師任堂》暌違14年復出螢幕的李英愛,也獲邀擔任頒獎人,加上SUPER JUNIOR、EXO、防彈少年團、WANNA ONE等男團助陣,星光熠熠。

    今午5時左右她戴著黑超,以全黑Look現身香港機場,面露微笑的她盡顯優雅高貴的魅力;登車後的愛姐依然微笑望向傳媒,相當大方。

    之後出場嘅就係非常有氣質嘅李英愛,李英愛表示今日着到一身黑色係為咗襯返紅地毯concept,又話自《大長今》後首次喺咁大型舞台見大家,好開心及榮幸,好多受歡迎嘅歌手,好難揀特別鍾意一個,今晚就好似粉絲咁出席盛會,又指自己都鍾意K-Pop,包括男團EXO同BTS。

     

    李英愛一身黑色出貴,高貴又有氣質。
    最後換上飄逸白裙,把年度專輯大獎頒發給EXO,結果今屆三項大獎,由三大男團平分,頒獎禮亦告一段落。
    EXO獲頒年度專輯大獎,成員燦烈(圓圖)激動得淚流滿面。
    (HK01 / 明報 /自由時報)
    SHARE