【淨係追過吳尊】 最索千金自爆

    賭王一家自細被傳媒關注,26歲嘅超蓮見報率,粗略估計年資有20年,私生活相當透明,戀事更常成為C1常客,她今次接受《蘋果》專訪,可以一一親自平反。

    被傳媒封為「賭王最索千金」,超蓮自嘲麻甩愛食茶記:「其實我真係好麻甩,千金同我唔係好襯,係好另類,你問所有同我認識嘅人,無一個會話我係索,大家都係叫我,可唔可以女仔少少,唔鍾意著高踭鞋,唔鍾意著裙,唔鍾意化妝,好多呢啲麻甩嘅嘢,我都開闢條新嘅路,千金都可以麻甩。」

    原來超蓮自爆咁多年嚟,追星淨係試過一次,就係追吳尊。

    講起吳尊就心心眼。

    自小愛追星,當中飛輪海吳尊追得最貼,她笑言:「吳尊係真嘅,細細嗰有睇偶像劇,其他唔係,冇追過其他星,最無奈一個係羅志祥,我冇追過佢星,我同佢女朋友Grace好好朋友,一識嘅時候以為我係fans,我只係陪個朋友去睇演唱會,只要我同任何朋友去睇演唱會,同嗰個明星唔係好熟,就覺得我去追星,真係唔係追過多星,真係追過一次,就係吳尊呢一次,冇啦。同埋,我真係26歲,唔好27、28同29,見過有寫28,我唔介意寫後生。」

    (蘋果日報)

     

    SHARE