【學習能力高】青春期自閉仔仔想拍拖

    陳錦鴻今日帶埋太太杜雯惠同囝囝陳駕樺,到薄扶林協康會綜合服務大樓,為大樓內嘅壁畫參與創作,向來較少帶囝囝出席公開活動嘅錦鴻表示:「之前駕樺喺兩歲嘅時候確診患上自閉症,當時好彩得協康會幫手,所以每次佢哋有活動都會盡量出席,大家互相幫忙。」

    陳錦鴻透露,囝囝今年十歲學習能力不俗:「成績總算中上,最初嘅時候搵一對一教師教,佢試過考第一添,後來我哋想佢學識跟同學仔相處,即使做錯,成績唔好都無所謂,最緊要畀佢自己感受吓。」為照顧駕樺,陳錦鴻近年都屬半停工狀態,佢話其實戲癮一直都有:「不過就要好謹慎咁選擇角色,因為佢諗嘢冇我哋咁立體唔識得分,如果佢一陣見到爸爸喺電視入面做殺人犯、強姦犯,佢會以為係真,所以要過多幾年先。」錦鴻又話其實囝囝都一路有叫佢出去做嘢:「 不過囝囝正值青春期,想喺身邊陪住佢,畀多啲指導佢。」佢仲講笑話:「O依家佢開始話想拍拖,想識女仔,會注意自己儀容,仲同我講話第時想結婚生仔,我話好呀,係就最好啦,聽到開心晒。」

    (蘋果日報)

    SHARE