【老公Alex曾經講大話】吳若希諗過唔要BB:唔知點算

    吳若希16年初大方公開與被形容是「澳門闊少」的Alex Ho拍拖,但同年9月,又突然高調宣布分手,但之後Jinny傳出懷孕停工,二人戲劇性復合兼在今年產女並結婚。

    談及與Alex的戲劇性愛情故事,吳若希首先直認Alex是她的歌迷:「Alex的確係我嘅歌迷,事關拍拖後,我檢查佢手機以往嘅紀錄,佢用我嘅歌詞去冧EX囉,哈!」

    吳若希透露,Alex於2015年底邀她往澳門剪綵令二人相識,之後Alex要求Jinny介紹風水師父給他,繼而接觸多了男方再展開追求。

    Jinny坦白承認二人一度分開是因為吵架,繼而發現懷孕令二人復合,她說:「分開後,其實大家都唔捨得對方,我心知嗰時對佢發好大脾氣,但亦因為發現佢某啲事講大話。有咗BB後,係『唔知點算』,有考慮係咪唔要個BB,但真係做唔出,好快就決定要生落嚟,知道後再話畀佢知,好快有共識呢段關係要走落去。」

    原來二人再走在一起,互相坦白提出條件,佢話:「『以後發脾氣唔准掟嘢!』我話:『好!但你以後唔准對我再講大話!』」因為雙方坦誠,令呢段關係修成正果。

    吳若希坦言生下囡囡淼淼後,丈夫很疼錫女兒,夫婦關係更好,老爺奶奶也支持她復出幕前工作,不過為何二人4月產女後於10月10日才在港註冊成為正式夫婦。

    (on.cc 東網)

    SHARE