【張國榮原來係月老】哥哥當年撮合翁靜晶劉家良(有片)!

    翁靜晶與劉家良,兩人於1984年結婚,原來紅線一早就連繫兩人。

    翁靜晶與劉家良的圖片搜尋結果兩人最初相遇,要數到劉家良43歲時,喺酒店門外邂逅當時只有14歲嘅翁靜晶,兩年後佢哋喺邵氏化妝間重逢翁靜晶話:「其實我哋一見鍾情咗好耐喇,係張國榮(Leslie)令大家拉近咗。當年我同Leslie拍《楊過與小龍女》,嗰時佢未紅好多人蝦佢,又冇錢『萬歲』(所謂萬歲則請全片場同工食野飲野)

    《楊過與小龍女》劇照 左張國榮 右翁靜晶

    有次我哋畀龍虎武師整蠱,吊威吔飛咗埋牆受傷。後來張國榮就諗咗條橋,話認劉家良做契爺,嗰班友真係唔夠膽恰喎。翁靜晶於是咪又諗吓認乜囉,跟住走去同劉師傅講認你做男朋友住先得唔得?佢話是但啦!劉師傅係仗義幫忙,唔係我哋真係吃盡苦頭。」

    戲假情真,後來兩人約會去街,更於1984年結婚。翁靜晶淡淡回味:「我覺得佢幾得意,佢又覺得我幾可愛,就開始談戀愛喇。」

    SHARE