【力的表現!】咪咪姐孭陳豪行石春路!

    無綫劇集《誇世代》劇情愈來愈好笑,昨日陳豪、歐陽震華及朱咪咪等藝人現身做宣傳,玩遊戲時本來陳豪想抱咪咪姐,但慘遭拒絕,咪咪姐更反客為主揹起陳豪兼舉起v字手勢,陳豪則反晒白眼大搞氣氛!朱咪咪要孭住陳豪行石卵路,一向識搞氣氛的朱咪咪更笑言感覺到對方用「硬物」頂佢背脊,唔通陳豪……「動L」?‘被咪咪姐孭住的陳豪,High到反眼!

    陳豪、歐陽震華(Bobby)及朱咪咪等昨日到商場宣傳劇集《誇世代》,玩遊戲時咪咪姐要孭住陳豪行石卵路,其間陳豪擺出爆笑反白眼表情,咪咪姐則說:「好似有啲硬物頂住我背脊。」不過千祈唔好諗歪,只是皮帶扣咋!陳豪被咪咪姐氹得好歡喜,向傳媒說要跟對方學搞笑。
    而同樣搞笑的還有Bobby,日前他從新加坡的《第二十二屆亞洲電視大獎2017》頒獎禮奪得「最佳喜劇演員獎」,有粉絲為他送上香檳,他笑言會請《誇》劇組食飯,當講到想不想於無綫的頒獎禮再下一城,Bobby認為無綫都應該增設「喜劇演員獎」,並說:「如果唔係,啲獎畀晒偶像派,喜劇演員就冇獎攞,增設咗咁就年紀大啲嘅人都可以拎!」不過如果真有其獎,Bobby表示並不會投票畀自己,而會投畀許紹雄呀!

    (都市日報)

    SHARE