【懷孕會難產】邵音音冇同屋企人講:怕佢哋要我落咗細路哥

    邵音音今日到觀塘為奇妙電視節目《使乜驚 大兩Gen》拍攝,佢又提到當年患上皮膚癌,但仍堅持生大仔一事,佢話:「86年喺美國生仔,醫生乜都驗,佢話我有皮膚癌唔可以曬太陽,同埋懷孕會難產,流血,皮膚癌發作,佢哋冇辦法控制,要我一定簽紙,因為我堅持生,如果我死咗同佢哋無關,我都願意,但呢啲嘢冇同屋企人講,怕佢哋要我落咗細路哥,好彩我生咗個仔。」

     

    問佢係咪一直有醫治皮膚癌﹖佢掀起少少衫領話:「冇得醫㗎,我條頸有少少黑色,就係皮膚癌,漸漸變成紫紅色、黑色、然後就皺皮、跟住泡出嚟好似有水,慢慢就會變得好大,所以呢度要割,呢條唔係頸紋,有段時間我個頭要歪住行,醫生話我從此個頭會歪咗,因為都大塊,我問佢要唔要攞大脾塊皮補上去,佢話唔補得,要睇住情況變化,入面係生咗幾千粒幾萬粒好似黑痣咁嘅嘢,醫生要花幾個鐘頭去挑。」

    係咪要KEEP住食藥去治療﹖佢話:「冇藥食㗎,就係唔曬得太陽,唔好刺激皮膚,幾10年我淨係用番梘洗面,嗰啲養顏素、營養素,總之鋪喺皮膚上都有化學成份,我都盡量避免,我都估唔到阮兆祥攞嚟講,我冇嬲佢,佢都冇惡意,不過都好慘,我有好嚴重嘅心臟病,有啲人唔識講嘢,我聽到又唔LIKE,咁就唔係咁好,所以我個女今日話有記者就匿埋,怕我有事,盡量以後唔好提。」

    提到佢可有同家人商量過自己嘅後事點搞﹖音音姐話:「咪燒咗去,掟落海,做乜要留俾人懷念啫,不如生嗰陣對我好啲。」係咪唔停工﹖佢話:「呢啲係幸福,例如我唔舒服,痛,心跳呼吸唔好,我瞓喺床度靜靜哋,我唔會同仔女講,我仔女一知道就唔准我拍戲,唔准我打牌,呢樣唔食得嗰樣唔食得,佢哋太愛我,又唔知我幾時死,可能10年,又可能3日後,但呢3日我想做我想做嘅嘢,所以我想飲酒瞓覺,佢哋會買枝酒俾我,用更多時間陪我!」

    另外,同場嘅林鈺洧23歲生日,製作組準備生日蛋糕,音音姐即時帶領大家唱英文版同中文版嘅生日歌。林鈺洧指願望係工作順利,身體健康,又透露男友會同佢慶祝生日;問到爸爸有冇同佢慶祝﹖佢笑住話:「佢淨係同我講咗句生日快樂,利是都冇封。」

    (蘋果日報)

    SHARE